Wednesday, December 1, 2010

Never ending love story

Aku sure ramai org follow cerita Cinta Kirana kat astro tuu . Mula mula mmg best ! Part ymcm mane diaorg bole fall in love . Ohh sweet gila ! Tapi lama lama tgok cerita tu gua cakap sama lu rasa macam nak baling je remote control tu dekat screen tv , hahaha . Last last aku skip skip tgok cerita tu *mogok laa konon . Sorry , saya bukan peminat tegar drama indon yerh.Tadi baru start menghayati balik crita tu , part last eps tadi memang menyentuh usus perut aku ! muahaha tak gila ke si Kirana tu without the guy's explanation tetiba dia peluk si hero tu ? Mama pulak mcm director cerita tu . Dia tau je apa jadi lepas tu , tension la mama ! Maybe sebab drama indon semua sama kot ? HAHA . Kang tak pasal pasal kene serang dengan director drama indon ==' Hoho



THE SUPERB COUPLE

1 comment:

  1. seriously. this freaking story never do end. dh mcm bwang merah bawang putih dh. jgn ckp ebding dia mimpi jgk. mmg aku baling jgk tv ni. haha (athirah ahmad)

    ReplyDelete