Tuesday, November 30, 2010

Superb People

THE SUPERB BFF

Nama minah senget kat sebelah nie SHYRA SUHAIMI
Well , dia nie lah yang bertanggungjawab membuatkan aku buang masa kat blog nie . HAHA.
So , mama kalau nk marah , marah shyra okay ? ngee .
She's pretty good in everything she does.
I lovee you , my sweetie pie =)



   THE SUPERB BABBLING MONSTER


 Monster yang cute miut nie nama dia Dhiya Dhini.
 Kenapa babbling monster ?
 Because she never stop once she start talking . LOL .
 One thing about her , she is Paramore's superb hard fan . Hee .
 Ohh i just love her charms  !






THE SUPERB KOREAN LOVER


Minah sepet nie Intan Munirah .
Dia nie minat gila ngan menatang Korea tu.
Siap boleh hafal lagu nyah ! hahaa
Kau memang terbaik lah intan =)




 THE SUPERB GANGSTER WANNABE


Comel kan makcik nie ? Haha .
Nampak je mcm gangster,tapi dalam hati ada taman woo !
Luar keras , dalam mak aih lembut gila lah .
Sumpah aku rindu dgn penerajang kau , Nisa !








THE SUPERB EX-BOYFIE , NO I MEAN THE SUPERB BABYSITTER.


Budak yang die pegang nie adik aku .
Kadang kadang dia wat macam adik dia , geram lah jugak. HAHA
Yang pelik tu , dia tak merungut pulak jaga adik aku nie sedangkan perangai adik aku nie mcam $#&*@ ! haha nauzubillah nakal dia..
You've been a big help,Eizzu !
 



THE SUPERB MATH TEACHER


Nie la akibat dia tidur dalam kelas math .
So mama hired Fatin nie jadi Math teacher aku kat rumah .
HIRED ye tuantuan dan puanpuan .
So aku berharap sangat lah result PMR aku math okay . hahaa
Thank you for your help,honey !



THE SUPERB GOSSIPING PARTNER


Babe,i think you have a SUPERB LIFE . 
Sumpah best gossip dgn kau Thirah . HAHA
Dia nie dah macm Murai.com.my .
Semua gossip hott dia ada. Kau ada ? haha
Malatop gitu kau thirah !




   THE SUPERB DREAM GUY


Aku rasa tak pyah lah aku taip nama dia kat sini .
Buat sakit tangan jer ==' hoho
Kenapa aku pilih dia ? Kenapa bukan Taylor Lautner ke , Zac Efron ke , Anuar Zain ke .. Kenapa msti si  JB nie yang mempunyai suara ala ala Britney Spears gitu ?
Aku pun takleh nk jawab soalan setengah mati nie .
I just can't stand looking at his super gorgeous hair and his super sexayy lips.
 Ohh i want him !!

No comments:

Post a Comment