Tuesday, May 31, 2011

terujaaaaaaaaaa :D

Hey whoever that read this *ada ke orang nak baca ? peduli aku? tak kisah ! ngeheheh
Mak dah gatal tangan nak update blog nie haa,so meraban sikit okayy.Disebabkan ada masalh teknikal,tak boleh update hari tuu,tapi mak dah KEMBALI.muehehehe :p
We went for this reunion thingy tadi.Maklumlah dah lama tak jumpa ye, so teruja lah sikit.HIHI.
Nak gambar?Lek luuu.Banyak lagi nak story mory nie.
Tadi jumpa thirah, okay memang makcik nie mencapab sikit *padahal aku yang ajak kan*
THIRAH WE NEED TO MEET AGAIN!GOT SO MUCH TO TELL YA!
Cikgu Norma pun ada and tetiba dia tanya pasal aku and tetttt . Memang cikgu nie mengalahkan wartawan Melodi.Soalan mencabar betul =.= gila aku nak jawab?So aku hanya berdaya senyum kambing sahaja *ptuihh.
Comel kan ? HAHA *perasan gila babbs

No comments:

Post a Comment